مقدمه ومعرفی

منتشرشده: آگوست 4, 2010 در عمومی

سلام من کسی ام که این وبلاگ رو باز کرده!من این وبلاگو به دلیل علاقه ی خودم و توصیه ی دوستان باز کردم و میخوام درباره ی مسائل مختلف از جمله ذهنیات خودم توش بنویسم پس این وبلاگ درباره ی هر چی و هیچ چی است من سعی میکنم حداکثر هر یه سه چهار روز یه بار اپ کنم شما هم سعی کنید حداقل هر یه هفته یه بار یه سری به وبلاگ بزنید راستی تونظراتون نگید که عاشق من شدید چون من خودم عاشق بریتنی اسپیرز شدم واگه از قوانین ازدواج و طلاق امریکا سر در بیارم میرم خواستگاریش ومن رو هم ازمعرفی کتابای خوبی که میخونین و فیلمای خوبی که میبینین محروم نکنین بخصوص اگه معنا گرا باشن مرسی.

دیدگاه‌ها
  1. سیما می‌گوید:

    مقدمه ی خوبی بود فقط یه کم متکبرانه بود از قالب وبلاگتم خوشم امد

  2. امیر می‌گوید:

    یه کم !!!!!!!بد نبود

  3. Y@S@M@N می‌گوید:

    يعني چي عاشق من شديد؟اوووووق

بیان دیدگاه